2009年1月13日星期二

掌声响起来

孤独站在这舞台,
Lonely standing stage

听到掌声响起来,
To hear the applause,

我的心中有无限感慨。
My heart has unlimited emotion.

多少青春不在,
Not the number of youth,

多少情怀已更改,
The number of thoughts and feelings have changed,

我还拥有你的爱。
I also have your love.

好象初次的舞台,
If the initial stage,

听到第一声喝彩,
Heard the first cheer,

我的眼泪忍不住掉下来。
I could not help the tears fall.

.经过多少失败,
Many times of failures,

经过多少等待,
Many times of waiting,

告诉自己要忍耐。Told myself to be patient.

掌声响起来,
Applause sounded

我心更明白,
I feel more aware

你的爱将与我同在。
Your love will be with me.

掌声响起来,
Applause sounded

我心更明白,
I feel more aware

歌声交汇你我的爱。
Convergence of voice, I love you.

没有评论: